وبلاگ شخصی سید محمد علوی زاده

محلی برای درج مطالب مفید و معرفی و انتشار آثار و وبلاگهای تخصصی

وبلاگ شخصی سید محمد علوی زاده

محلی برای درج مطالب مفید و معرفی و انتشار آثار و وبلاگهای تخصصی

آموزش تصویری ایجاد خبرنامه ایمیلی برای سایتها و وبلاگها


از طریق خبرنامه ایمیلی، وقتی یک مطلب جدید در وبلاگ یا سایت خودتان ارسال میکنید بقیه بدون اینکه خبردار شوند شما سایتتان را بروز کردید، خودشان متوجه میشوند و از طریق لینکی که به رایانامه خودشان ارسال شده است به سایت شما ارجاع داده میشوند. برای اینکار یک راه حل خیلی خوب هست و آن استفاده از خبرنامه ایمیلی است
برای نمونه شما می توانید از خبرنامه ایمیلی تلسمیک که در ستون سمت چپ قرار دارد استفاده کنید. با عضویت می توانید طریقه ارسال لینک و همچنین مطالب سایت را در رایانامه خودتان مشاهده کنید، در صورت رضایت می توانید یک خبرنامه برای خودتان ایجاد کنید.  پیشنهاد میکنیم حتما از این امکان گوگل استفاده کنید. فقط کافیست یک حساب جیمیل و یک وبلاگ یا وبسایت داشته باشید. برای ایجاد خبرنامه ابتدا وارد سایت زیر شوید. برای ورود روی لینک زیر کلیک کنید.

در آدرس بالایی، آدرس جیمیل و پسوورد را وارد کنید تا وارد حسابتان شوید. حالا طبق تصویر پایین در کادر مورد نظر آدرس آر اس اس(Rss) وبلاگ یا سایتتان را وارد کنید. برای مثال اگر در ثامن بلاگ وبلاگ دارید میتوانید به آخر آدرس وبلاگتان، RSS اضافه کنید. به مثال پایین دقت کنید:

HTTP://WWW.YOURSITE.SAMENBLOG.COM/RSS 

ادامه مطلب ...

نکات مهم جستجو کردن در گوگل را یاد بگیرید!!!

  آیا پس از چند سال کار با اینترنت و بودن در فضای وب فکر می کنید در ابتدایی ترین موضوع، یعنی سرچ گوگل حرفه ای هستید؟ توصیه می‌کنیم حتما این مقاله را بخوانید.


سرچ کردن محتوای مورد نیاز در موتورهای جستجو از ابتدایی ترین کارهایی است که هر کسی که سر و کارش به اینترنت افتاده باشد با آن آشنایی دارد. در میان بزرگ ترین و معروف ترین موتور جستجو، گوگل، سهم زیادی در سرچ روزانه مردم دنیا دارد. تا جایی که “گوگل کردن” به فعل تبدیل شده و معادل سرچ کردن در اینترنت به حساب می آید. 
ادامه مطلب ...